• Meniu
  • Kategorijos
  • Salakas

Ruduo šiemet nenuspėjamas. Vieną dieną gerai, kitą atvirkščiai. Ne, man tikrai ne depresija :)
    Paprasčiausiai toks iššūkio metas, kuriam reikia laiko nusistovėti. Asmeniškai.
    Labai lietingą ir vėjuotą dieną nesinorėjo sėdėti namuose, tad vėliau pradėjus žaibuoti ir griaudėti griaustiniui patraukėmė į Salako miestelį. Išėjo lyg savotiška atrakcija :)

Atvykus ėjome į Gražutės parko lankytojų centrą. Centre pasirinkome ekskursiją su gidu. Tiksliai nepamenu, bet sumokėjome apie 3 eur. (už 3 žm.)  Be ekskursijos darbuotojai ten suteikia reikiamą informaciją: patars kuria linkme keliauti, kur geriausios stovyklavietės bei aktyvus laisvalaikis, lankytini objektai ir t.t. Ten taip pat dirba ir savanoriai iš kitų šalių, kas patrauklu ir užsieniečiams.

Po ekskursijos ėjome į V.Žilinskienės Jūrų muziejų. Visa gausa nematytų kriauklių, spalvingų koralų ir jūros gyvūnų! Viskas taip įdomu, o dar didesnis susidomėjimas aplankė, kai pati kolekcininkė V.Žilinskienė pasakojo ir leido palaikyti tau norimą kriauklę. Kiekvienas sukauptas daiktas turi savo istoriją. Juolab, kad tiesiogiai susipažįsti su pačia idėjos įgyvendintoja. Šviesaus proto moteris, buvusi mokytoja, kuri begalo myli vaikus. Ką labai rekomenduoju - atvykti čia būtent su jais. Muziejus su liečiamais eksponatais!

Po lankytojų centro patraukėme pėsčiųjų pažintiniu taku. Vaikštinėjome Luodžio ežero pakrante mediniais takais. Pakilome į apžvalgos bokštą, vėliau nuėjome iki Salako stovyklavietės/paplūdymio. Gamta tikrai graži, čia pailsi ne tik fiziškai.

Taip pat pamatėme pačią aukščiausią (72 m.) bažnyčią visoje Lietuvoje. Į vidų neteko papulti, buvo užrakinta. Išorė tikrai nenuvylė. Aukštis įspūdingas, o tos akmeninės sienos tiesiog traukia prieiti. Medinės bažnyčios buvo daug kartų nuniokotos, tad tuometinis kunigas nusprendė ją atstatyti akmeninę. Viskas buvo pastatyta žmonių rankomis. Švč. M. Marijos Sopulingosios bažnyčios kieme yra keletą menininkų kūrinių.

Dar tą pačią dieną patraukėme link gražiai tarpusavyje suaugusių Eglių Sesių bei buvusio Energetikos muziejaus. Tiesa, vadovavomės duotais žemėlapiais regioninio parko ir pastebėjome, kad kai kurių objektų jau nebėra....arba labai sunku rasti (nėra ženklų).

Toliau vykome link Ignalinos...

xoxo Akvilė

Paprasčiausiai toks iššūkio metas, kuriam reikia laiko nusistovėti. Asmeniškai.

Toliau vykome link Ignalinos...