• Meniu
  • Kategorijos
  • Palūšė, Lithuania

Palūšės bažnyčia ir Molėtų krašto žvejybos muziejus

Po apsilankymo Ignalinoje vykome į "Romnesą" nusipirkti keleto šakočių. Atvykę labai nustebome, kad ten dar vyksta edukacinės programos kurių metu galima pamatyti kaip kepami šakočiai. Romnesa yra kultūrinio paveldo tinklo narė. Tuo pačiu ten veikia restoranas, kurio interjero pastebėti neįmanoma. Užtenka pakelti akis į lubas...ir nepamiršti skaniai pavalgyti!

Po Romnesos norėjome pasivaikščioti po Vidiškių dvaro apylinkes, tačiau buvome itin nemaloniai sutikti. Vartai buvo užrakinti ir darbuotojas pasakė, kad mums jie nebus atrakinti ir čia negalima pasivaikščioti. Tad nufotografavau dvarą iš už tvoros :)

Na štai ir Palūšės bažnyčia. Pati seniausia medinė bažnyčia Lietuvoje. Sakoma, kad jos statybai buvo naudotas tik kirvis. Beje, ji buvo pavaizduota ir ant 1 lito banknoto.
    Tuo metu vyko bažnyčios rekonstrukcija iš išorės ir vestuvės viduje. Tad tik pasivaikščiojome aplink. Viduje nesinorėjo trukdyti :) Ši medinukė yra Lietuvos architektūros paminklas. Aplink teritoriją yra keletą ekspozicijų, pvz. tokių kaip pilkakapis (senovinė laidojimo vieta su sampilu)

Palūšės miestelis labai  patrauklus stovyklautojams. Ten stūkso Lūšių ežeras ir miestelyje pilna žmonių su palapinėmis, valtimis ar šiaip mėgstančius iškylauti keliautojais. Beje tokius dalykus kaip baidares, valtis, palapines ar apgyvendinimą galima išsinuomoti vietoje.

Labanoro girioje aplankėme A.Trusausko medžioklės ir gamtos ekspoziciją bei pasivaikščiojome po ežerų žvejybos muziejų. Turistų čia buvo apstu, nes tuo metu vyko šventė. Pasiskaičius daugiau, renginiai čia būna ne tik vasarą, bet ir gilią žiemą - lauke. Kas suteikia tam tikro prieskonio išlįsti iš namų ir aktyviai sudalyvauti su šeima.

Apsidairius lauke, užsukome į A.Trusausko medžioklės ir gamtos ekspoziciją. Trofėjų ten netrūksta. Egzotika garantuota!

Pernai mes aplankėme Labanoro girioje Mindūnų apžvalgos bokštą. Jis visai šalia muziejaus. Tikrai vertas dėmesio statinys, juolab aukščiausias Lietuvoje.

Keliaukit po Lietuvą!!! Kelionės - knyga sielai...

xoxo Akvilė

Keliaukit po Lietuvą!!! Kelionės - knyga sielai...